Torsdag,

publicerat i Vardag;
 
 
 
 
Min morgon började redan klockan 05.00 idag då jag skulle befinna mig på jobbet klockan 07.00 :) Jag har verkligen kommit in i en svacka där jag är stäääändigt trött, orkeslös och vill nästan inte göra någonting! Jag har inte orkat kliva upp när klockan ringer på morgonen, snoooozzzzat tills sista minuten för att sen stressa iväg till jobbet utan att hinna sminka mig eller fixa håret, det är verkligen inte jag!!!! Så igår bestämde jag mig för att ställa klockan på 05.00 kliva upp och duscha och göra mig klar, jag hatar å stressa men jag är expert på det och jag har verkligen fått nog av att vara i sista sekunden jämt. Jag grejade det jag klev upp i tid, och kom fram till jobbet sminkad och med fixat hår, jag grejade det :) tummen upp till mig!!!! Jag slutar klockan 16.00 idag och har faktiskt inga planer för eftermiddagen.

Kommentera inlägget här :