De går över,

publicerat i Vardag;
JA, det tråkiga har skett även i vår familj,

jag och Andreas har gått ifrån varandra. Dagarna är upp och ner, känns som att man lever i en endaste berg å dal bana men ja försöker ta dagen som den kommer å lever här och nu. Det är svårt men ja försöker verkligen!!

Men ja ljuger om ja inte erkänner att saknaden är enorm, det går över säger alla, jag vill tro på det och verkligen hoppas att de är så, tiden läker alla sår. Det känns långt borta nu men så småningom så ska nog ja också få må bra. Andreas är en fantastisk människa, en fantastiskt pappa och ja har absolut inget att klaga på hos honom jag är snarare glad att våran Liam har en sån fin pappa, han är underbar!!

Allt detta var ett gemensamt beslut, beslut kan ändras och jag ångrar mitt val av beslut för jag ljuger om jag säger nå annat.

Annars mår vi bra, livet rullar på och Liam har de inte märkts nå på, inte mycket iaf han har tagit detta bra :) !!

Nu fick ja skriv av mig lite, ibland behövs de!!!!!

Tack alla fina människor vi har runt omkring oss, ni är GULD värd.

Kommentera inlägget här :