Ibland måste jag!!

publicerat i Vardag;
Ibland måste jag bara skriva av mig, det är mycket som händer i mitt liv nu. För mycket!! Man tror gång på gång att nu ÄNTLIGEN är det över, hja vilket skämt!!! Jag blir tokig, de får vara bra en stund en endastre liten stund sen kommer smäll på smäll. Hur mycket ska man igentligen klara av? Jag är nu 23 år och tycker att det får vara nog, men det bara fortsätter är det inte det ena så är de tamefan de andra osv.....

Nu är min älskade lillebror Stoffe på¨behandling, Jag känner inte igen min lillebror och de gör så fruktansvärt ONT så jävla ONT!!! Min lilla Stoffis du som vart röd om öronen och vek dom som bara du kan. Hur kunna de bli så fel? Stackars barn vad du har fått varit med om mycket!! Jag känner mig som en dålig STORASYSTER, jag menar en storasyster ska alltid finnas där i vårt och torrt, men vart har jag varit hela ditt LIV??? Hur kunna jag missa???? Jag vet att du har mått skit dåligt men så jävulskt som det var, JAG ska vara ärlig, inte fan trodde jag att du levde i detta helvete. Med en så hårt alkoliserad mamma, jo jag visste ju att hon drack överdrivet mycke men att hon skulle supa bort ditt liv, din skola, din framtid det hade jag ALDRIG hoppats på. Fy faaaaaaaaaan!!! Jag älskat dig, har ALLTID varit stolt över dig.. Ja det är jag en idag. Kommer ALDRIG klandra dig för tabletterna du stoppat i dig, jag är mer tacksam att du lever.. Stackars barn vilken SKAM!!!

Hur ska man veta när man ska träda in????? Sån frustration jag känner över allt. Vad hade jag kunnat gjort anorlunda?? Ja igenting igentligen du måste ju ha viljan själv också och den hoppas jag att du har hittat nu, STYRKAN framförallt det är den som är viktig nu. KÄMPA KÄMPA KÄMPA!!! Du är så stark och en så fruktansvärt vacker kille. Men den lilla pojken jag träffade sist han var jag rädd för så fruktansvärt rädd. Jag skakade av rädsla och tårarna rann av rena paniken, VAD ÄR DE SOM HÄNDER?? VEM HAR FLYGIT I HANS KROPP??? Hemska tabletter, men jag förstår dig också..... ÄLSKADE UNGE VAD JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG!!!!!!!!!!! Snart får vi ses då det blir familje helg på ditt behandlingshem........

DU ÄR EN SÅN VACKER MÄNNISKA!!!!!!

Kommentera inlägget här :